Härliga lördag

Det har varit så himla härligt väder ute idag! Tänk att sol och lite vår värme kan få en att må så bra =)
Men jag mår inte så bra fysiskt.. Drack lite vatten innan och åt ett kinderägg.. Sen kändes det som om min mage skulle explodera! Det känns typ som när man har druckit alldeles för mycket vatten!
Magen blev alldeles stenhård igen och jag fick gå och lägga mig i soffan.. Men nu e det lite bättre som tur är! Ska äta här hos mamma och pappa sen, men jag kommer nog inte kunna äta så himla mycket.
Jag tror faktiskt att jag ska ringa sjukvårdsupplysningen och kolla om dom vet vad det kan vara..
Vänta lite...
.
.
.
.
.
.
Nu har jag svaret.. Det var inget att oroa sig för.
Anledningen till att min mage blir så som den har blivit nu i två dagar är för att den inte har vant sig vid att äta riktig mat än. Eftersom jag inprincip har levt på a fil och blåbärsdricka i nästan en vecka så kommer det att ta tid innan jag kan äta normalt igen. Och anledningen till att jag kräkte så som jag gjorde igår var pga att jag drack läsk igår, och det ska man absolut inte göra =P hehe
Men nu vet jag vad jag ska äta och inte äta =) så jag bler väl helt frisk snart hoppas jag =)

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, ligga och kolla på tv och vila upp mig.

Ha en fortsatt trevlig lördag! 
Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Twiggy

I hate to tell you "I TOLD YOU SO" Sa ju att du får ont i magen för att din mage inte är van! LYSSNA PÅ MEJ!, JAG HAR FAKTISKT ERFARENHETER UTAV DETDÄRA!!!!

Puss:*

2009-03-29 @ 03:05:03
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0