Grattis <3

När folk frågar mig så vet jag inte vad jag ska säga.. Ja eller nej?
Jag vet inte själv? Jag är så förvirrad så det finns inte!
Jag vill bara ha ett slutgiltligt svar..
Begär inget mer..

Det är så jobbigt när folk frågar hela tiden oxå! Det gör så ont i mig..
Försöker att inte tänka på det, och det funkar.. Tills jag är ensam och inte har något att göra längre.
Då kommer känslorna och tårarna fram krypandes..
Många gånger har man funderat.. Väldigt mycket.. På saker som inte är vettiga i ens huvud!
Men när jag ser och hör saker, och sen personen säger en annan sak och jag vet att denna ljuger.. Då krossas mitt hjärta ännu mera..

Hur ska detta sluta?
Jag vet inte..




Grattis på födelsedagen! ♥


Kommentarer
Postat av: nicolina

nu ska jag sluta fråga, hehe.

undrar bara eftersom jag bryr mig! =)

2009-03-04 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0