Fredagen den 13: de

Jahaja, då var det otursdagen igen.. Det var väl inte så länge sen det var fredagen den 13:de?
Min dag började ju verkligen inte bra! Fick en räkning som man inte riktigt var beredd på, och sen hände massa annat.
Pratade precis med alfa kassan om varför man inte fått pengar, och då säger hon: Nej men du har ju inte skickat in ditt arbetsgivarintyg?!
Nej men konstigt då?! Det är ingen som har informerat om det.. okej man kanske borde fattat det själv, men det har inte stått någonstans hur man ska göra mer än att skicka in de jävla kassakorten!
Dagen blir ju fan bara värre och värre!
Jag undrar ju hur denna dagen kommer att sluta. Känner på mig att den inte kommer sluta bra iallfall.
Tur är det att man ska hem till Emelie ikväll =) Har alltid så roligt hos henne! Man tänker inte på något utan bara på alla roliga minnen vi har tillsammans! Man skrattar och är glad hela tiden =)

Nej nu ska jag gå och tycka lite synd om mig själv..

Hej då!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Va mysigt! jag ser riktigt fram emot ikväll!! =) tycker de ska bli så mysigt o träffas! äntligen! =) syns ikväll! =) pussar

2009-03-13 @ 16:01:55
Postat av: Sandra

Jag förstår mig inte på Alfa kassan om jag ska vara helt ärlig, jag vet knappt vad jag betalar till. Typiskt mig:-) Det var inte meningen att det skulle bli "tjaffs" om politik och sånt alla har ju sin åsikt. Så jag ber om ursäkt om du uppfattade det så! Hoppas du får en bra dag! :-)

2009-03-17 @ 08:32:44
URL: http://havemercyonme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0