Australia!

Vilken film, vilken film! Helt otroligt! Jag ville inte sluta att titta på den!
Sen är ju Hugh Jackman så jäkla fin oxå ^^ höhö

En dag när jag har sparat ihop pengar, så ska jag boka en resa och flyga ner till Australien! Det är ett land jag alltid velat åka till! Uppleva vildmarken osv.
Boende är inga problem där nere,  så egentligen är det bara flyget dit och hem och fickpengar!
*drömmer mig bort*

Jag har haft de mest mysigaste dagarna nu sen i onsdags! ♥
Kan inget mer än att säga TACK för att du förgyllde dessa dagarna =)


Jag har försökt ringa facket nu hela dagen, men de är fan inte lätta att få tag i ska jag säga er! Och jag måsye få tag i dom innan onsdag.. För jag tror inte att han på hotellet vet att han ska betala oss slutlönen med semester ersättningen från förra året.. Han tror ju att han har betalat allt nu.. Men icke sa nicke!


Haha jag kan inte sluta lyssna på denna låten! Så jäkla grym!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Attans festlig låt! du är väl ändå för go! va bra att ni hade en bra helg!! =)

2009-03-24 @ 10:35:51
Postat av: Anonym

hahaha japp :D absolut!

2009-03-24 @ 13:32:57
URL: http://andjele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0