9 Mars

Jag vill börja detta inlägget med att Gratulera min lilla pappsen som fyller år idag =)
Grattis grattis!!!

Idag har jag varit och ändrat adress och sen har målarna varit hemma hos mig och spacklat lite i badrummet. Han kom HALV NIO! haha jag va helt väck när jag öppnade :P
Iallafall, dom kommer kanske vid samma tid i morgon och ska måla, så jag måste rensa badrummet idag.
Sen så har jag varit eller är hos mamma o pappa. Som sagt han fyller ju år idag =)
Ska käka lite mat här och sen ska jag hem och mysa ner mig i soffan med en filt och en bra film =) Tända lite värmeljus och försöka ha det lite mysigt i min ensamhet! hahah

Ska fortsätta att se Rockenrolla som jag bärjade se på igår..

Förresten..
Jag såg Twilight igår... Hade nog haft lite för höga förväntningar om den filmen.. Satt och irriterade mig på alla saker som inte stämde överrens med boken.. Fattades massa saker osv.. Man ska ju inte ha läst boken innan man ser den :P
Men jag tyckte endå om den =) Är spänd på de andra filmerna som kommer..
Om ni inte har läst de böckerna så rekomenderar jag dom STARK! Stephanie Myer är en grym författarinna som verkligen kan beskriva saker så bra! Man lever verkligen sig in i böckerna och man kan verkligen inte sluta läsa dom! 

 Med de orden avrundar jag för idag.
Återkommer kanske i morgon.
Ska träffa min kusin i morgon i stan och snacka massa skit =)

Ha det så bra!




Tack för att du gjorde min helg så underbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0