Soooool och kokosolja!

Idag när jag kom hem så satte jag på mig min nya bikini och gick hem till mamma! På med lite kokos olja och sen ut i solen och steka lite!
Fy fan va varmt det blev! Och då var endå klockan 16.00!! haha
Men man ska inte klaga! Man vet ju aldrig hur länge värmen håller i sig..
I morgon ska jag nog sola hos mamma igen, fast denna gången utan kokosoljan :P

Haha det var så jäkla roligt idag på jobbet! Jag och Eva filmade när vi körde maskin! haha! Och tog lite roliga foton! Roooligt roooligt! Det får en på andra tankar.. Roliga tankar! För när man går och städar själv så går man bara och tänker hela tiden.. Det kan vara ganska frustrerande ibland..
Idag när jag var på avdelningen så hade jag två rum kvar, men jag kunde inte gå in och städa för läkarna var där.. Så jag gick ut på balkongen och satt där och tittade ut över Halmstad! Det är sån fin utsikt där!
Sen skrev jag ett litet brev oxå.. Behövde få ut lite i mitt huvud! hehe

Nej nu ska jag nog gå hem och.. nä jag vet inte.. Känns inte som om man har något att gå hem till.. Fy fan va trött jag bir på allt ibland!



näe..

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0