Solbränd =)

Somnade ute innan o brasse stolen och fick en massa färg =) Så nu e man brun på framsidan! hahaha
Ska sola baksidan i morgon.. Ser ju lite roligt ut nu :P
Men det e ju ingen som ska se min baksida endå! hah!

Idag har jag jobbat! Gick ganska snabbt faktiskt! Hade massor att göra hela tiden! Fick vara på golvet ocg packa upp lite frys varor! Ganska gött med tanke på att det har varit så jävla varmt idag!
Efter jobbet körde jag hem och bytte och och sen till mamma och satte mig och solade.
Sen vid 18 tiden åkte jag och mamma och handlade.

I morgon är det jobb på sjukhuset igen.. Ska även på det jävla mötet om utstädningar! Fy fan jag vill inte! Jag kan dessutom inte jobba längre än till 15 för jag har en hund jag måste ta hand om oxå!
Nä fy jag vill verkligen inte ha de jäkla utstädningarna!!

Nej nu ska jag gå en runda med Santo och sen ska jag sätta mig på balkongen hemma och dricka något kallt och ta mig en macka!

Ha det så bra!






Kan du inte ringa snart..? =(

Kommentarer
Postat av: nicolina

jag vill oxå soool o bli brun...men finns ingen tid för de, o när jag väl är ledig,,,,så försvinner solen =(

2009-06-29 @ 14:00:49
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0