Nu får ni hjälpa till! :D

Jag letar efter resor till mig och Micki!
Men det finns så många ställen! haah
Har ni något bra förslag att komma mer så kör på! =)

Jag e lite sugen på att åka till Rhodos.. ^^, Men sen finns det ju en massa andra ställen som e så fina och romantiska =)
Får nog ta och pallra mig in till stan i morgon och be om hjälp på resebolagen.

Det ska bli så mysigt att få åka iväg med dig Micki! Jag längtar så mycket!!  ♥
Bara du och jag på en strand med en drink i handen.. *drömmer mig bort*

Nej nu ska jag leta vidare!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va mysigt de låter!! så jävla härligt för er o komma bort lite.. :D

2009-06-08 @ 23:03:45
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0