Mitt botemedel!

Haha en gång i månaden har alla tjejer sin hemska vecka..
Och jag kan bli så jävla deppig så det finns inte, just denna veckan.
Men jag har kommit på ett bra sätt att undkomma denna deppighet!
Jag städar! haha! Så idag har jag städat hela min lägenhet! Nu finns det ingen skit på golvet ( hundhår ) Kläderna ligger i tvättkorgen och sängen är nybäddad! Gav mig på badrummet oxå, men är inte helt färdig än, rengörningsmedlet tog slut så jag kunde inte ge mig på badkaret idag. haha! Men veckan e ju inte slut än så badkaret kommer att få sig en omgång det med!

Var hemma hos The Sörums innan och hade kafferep ^^,
Jag ska jobba för Åsa i morgon på Nyhem så jag var tvungen att hämta nycklar och kortet så jag kan komma in på Nyhem i morgon. Och då passade vi på att dricka lite kaffe och äta bullar =) Yummie ^^,

Nej nu ska jag skicka in lite ansökningar till jobb!

Ha det bra!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fasiken va bra! får du bjuda hem mig sen på ett glas vin eller två o titta på de fiiina badkaret! :)

2009-06-12 @ 13:00:00
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0