Måste... ha... mat...

Måste.... Ha..... Mat....

Jag har ingen kraft i kroppen! Somnade i solen innan och vaknar upp helt skakig! Måste gå hem och laga lite mat! Hade tänkt mig färsk potatis m. gräddfil och non god köttabit =) Låter najs tycker jag!

Har fått ännu mer jobb på sjukhuset nu :D Massa maskinkörning! I morgon börjar man halv 6! *tummen upp*
Slutar  en halvtimme tidigare då med! Yeah man! En halvtimme längre till solning :D Det gillar vi!
Klämde handen idag på maskinen! Vet inte hur jag gjorde, men ont gjorde det!
Sen har man fått ett myggbett på samma ställe så nu har man en svullen hand! Jag är lika klantig som mamma!
Sådan mor, sådan dotter! =) haha

Nej gott folk! Nu ska jag hem och laga lite mat och sen ska jag se om man kanske kan tvätta oxå? =)

Ha det så bra!
Hörs i morgon!

Hej då!


P.s
Ni som har Facebook.. Gå in och kolla mitt senaste klipp på Santo!
Knas hund! haha

Vår lilla knashund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0