Kelsjuk

Santo är så kelsjuk idag! haha! Såfort jag sätter mig ner så kommer han och lägger huvudet i mitt knä och vill bli kliad på nacken. Sen följer han mig vart jag än går! Knas hund :P

Idag gick jag upp relativt tidigt, redan vid halv tio.
Ringde till IF försäkring och pratade lite om olyckan med dom, och sen ringde jag till Veterinären och pratade lite med dom med. Det e så att Santo fick tag på ett papper som jag ska skicka in.. Men eftersom det nu bara e smulor kvar av det pappret så måste jag tillbaka till Veterinären och få ett nytt. haha
Slog även ett litet samtal till Agria. Behövde lite hjälp med ett par frågor. Så nu e allt uppklarat!

Sitter just nu hos mamma och pappa och väntar på att mamma ska komma hem. Ska kolla med henne om hon vill köra mig till Veterinären och till Polisen. För köra själv e jag inte så glad i längre.. heh


Nu är allt klart!
Jag är glad att du bestämde, för hade jag gjort det så vetti tusan vad som hade hänt! hahah
Kommer bli supermysigt! Bara du och jag! =) MYYYYYYS!



25 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0