Jävla béarnaise!

Jag har packat upp så mkt béarnaise idag! haha så jäkla trött på den såsen :P ( att packa upp då ) haha
Har nästan bara varit på golvet idag i butiken och packat upp en massa varor! Och det var fanktiskt väldigt roligt =) Fick springa till kassan två ggr bara.. Inte alls mkt folk idag.. Fattar inte vart folket tog vägen :P Brukar vara fullt ös i kassan hela tiden annars!
Jobbar ganska mkt denna veckan.. Långa pass.. Men på fredag ska jag träffa Emelie =) Sitta och tjabba en massa och ha massa roligt =)

Tack älskling för att du ringde idag =)
Det gjorde min dag ♥

Nej nu ska jag köra o hämta Dex och sen ska vi käka lite kvällsmat!

Bye bye



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja de ska bli maaaaassa mys!! paulina ångrade sig o ska hänga på med, hoppas de är okej!! :) vi får köra en repris, med massa crazy moves! :) men de ska verkligen bli jätte trevligt, ser framemot de massa! pussa

2009-06-04 @ 15:56:52
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0