God kväll

Hej hej. Nu har jag kommit hem till mamma o pappa.. eller jag har egentligen varit här ett litet tag nu :P
Ska snart gå hem med Santo och lägga mig.
Men tänkte berätta lite om Midsommar som spenaderades hemma hos mamma o pappa =) Jag hade hur trevligt som helst! Åt en massa god mat och drack en massa bål och hade kul! Dansade och sjöng och umgicks med vänne roch familj :) Sara kom även lite senare på kvällen! Och det gjorde ju hela kvällen =) Har så jäkla roligt med dig Sara =)

Inne i stan hade jag ganska kul oxå! Tills jag blev så jävla trött! Hade ju jobbat tidigt på dagen =P Och det satte ju sina spår.. hehe.. Berusad och trött är ingen bra kombination!

Dagen efter låg man i sängen nästan hela dagen med huvudvärk!
Det var slagsmål i trappan mellan ett alkolist par och polisen kom! haha
Det var ju samma sak när jag bodde på Andersberg! Vart fan ska man bo för att slippa dessa slagsmål!?

I morgon är det jobb på sjukhuset.. Sen när jag kommer hem så ska jag tvätta! Och städa! Så det blir fint hemma!
Man kanske to,m kan sitta på alkongen och sooooola lite :) På med kokosoljan och steka :D Det e najs!

Nej nu måste jag hem med Santo!

Skriver nog mer i morgon!


Natti natti!




Kommentarer
Postat av: Sara

Naaw =)Himla mysigt vi hade och vilken fin krans du hittade till mig! =D Shieeeeee

2009-06-25 @ 19:46:40
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: cissi

ja den va fräsig =)

2009-06-25 @ 20:39:01
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0