Fick sova på soffan inatt..

Inatt fick jag sova på soffan.. Jag och Santo bråkade, så jag valde att inte sova jämte honom.. Så han låg i sängen och jag i soffan!
haha nej jag bara skojjar  :P

Det är några gubbar hemma hos mig idag och fixar med nån jäkla fläkt i köket och nån ventil i badrummet.. Och eftersom jag har hund så ville jag inte vara hemma när dom kom.. ( Finns ju vissa som är jätte rädda för hundar )  Så jag satte på mig mina myskläder igår och la mig o soffan och sov fram till halv åtta i morse. Sen gick jag hem till mamma o pappa och la mig istället :P haha
Nä men jag ville inte sitta där som ett nyvaket fån och bara glo på tv och försöka hålla mig vaken :P Så jag sprang snabbt hem till mamma och la mig i deras sköna soffa =)
Får väl se om dom e kvar när jag går hem lite senare.


Just det, jag vaknade ju vid halv sex tror jag det var.. Det var nån som ringde till  min mobil.. Men jag trodde det var larmet så jag stängde bara av ljudet. hehe... Hoppas bara inte det var från sjukhuset eller mysen.. =S
Tusan hakan!!

Måste bli mer morgonpigg!
Tror aldrig jag kommer bli det nu.. Men kanske när jag kommer upp i åldern lite mer.. heh

Nej nu ska jag ta en Ibumetin! Har sån fruktansvärd huvudvärk!


Hej då!


P.s.
Idag ska Hharry skrotas... =´(





Vila i frid Hharry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0