Detta gillar vi!

Detta gillar vi!

* Sola och bli brun
* Mysiga kvällar på balkongen  med ett glas vin och vänner
* Att få hålla om sin älskling
* Att vara glad och lycklig
* Att känna sig speciell
* Att bli väckt på rätt sätt
* Att få sin lön i tid



Detta gillar vi inte!

* Sola och bränna sig
* Kalla kvällar då man inte kan sitta på balkongen
* Att inte få hålla om sin älskling
* Att gå och vara orolig
* Att känna sig ensam
* Att bli väckt på fel sätt
* Att inte få sin lön!


Det är väl en liten lista på hur mina veckor har sett ut nu på senaste tiden..
Både roliga och tråkiga saker.. Men allt i livet kan ju inte vara perfekt..
Trór nog att jag ska ta och gå hem snart.. Det är så jävla varmt här uppe vid datorn! Och inte hjälper fläkten heller! FY!
Ska sätta mig lite på balkongen och läsa lite och sen ska jag hoppa in i en kall dusch och svalka av lite.,.
Men innan dess så ska jag gå en runda med vovvsingen!
Btw, vi blev attackerade idag av en stor hund när vi va ute på vår morgon promenad!
Någon som släppt sin hund eller något! Som tur var så blev det inget på varken mig eller Santo! Vi försvarade oss ganska bra! Teamwork! Det kom en tjej sen som hade sett det och frågade hur det var med oss och så.. Snäll tjej =)

Sen när jag körde moppe så sket en fågel på min arm!
Kan ju inte påstå att jag har haft tur idag inte.. Men det sägs ju att om man får fågelskit på sig så för det med sig tur?!

Nej nu svettas jag snart ihjäl!

Hörs kanske i morgon!
Bye bye!

  

   

 


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah fy fasen vilken härlig bild när du sitter där på den gröna städ(?)makapären =D och...snygga skor förresten ;) puss

2009-06-29 @ 22:53:49
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: cissi

haha! Det är jag och min racer maskin som äger på sjukhuset :D Och mina gröna skor! =)

2009-06-30 @ 18:04:32
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0