Städryck!

Idag när jag vaknade var jag så himla uttråkad! Så jag gick upp och gjorde mig iordning och satte igång att städa!
Jag har en tendens att ibland låta saker stå kvar där dom inte ska vara, lite förlänge.. Jag ska inte skylla på något, men jag kan vara ganska tankspridd och glömmer att jag satt något på ett ställe, sen börjar jag med en massa andra saker. haha
Sen kan jag lägga mina hårnålar lite varsom i lägenheten :P Något som Micki blir tokig på! haha
Sen har man ju en hund som har 100 leksaker! Och han ska leka med exakt alla oxå! haha
På tal om Santo.. I förgår såg jag att han vara alldeles röd i hela hans öga! Och även lite svullen. Så dagen efter fick vi en akut tid hos veterinären. Det visade sig att han hade fått en stor blödning i hela i ögat! Antagligen så har han fått en smäll på ögat eller så hade han fått in något i det.. Men vi vet inte vad han har gjort? Det kan ha varit när han lekte med en hund i hundgården.. Eller så han han fått något när han alltid ska in i buskar och lukta!

Sitter och kollar på en sida nu om resan!
Det är så himla fint dit vi ska!
Jag kan inte utrycka min tacksamhet i ord! Har aldrig varit med om att någon gör en sån fin sak!
Jag älskar dig över allt annat! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0