Klippning och solning

Idag jobbade jag på som f*n för att sluta lite tidigare!
Och det resulterade att jag slutade en timme tidigare! Och jag var helt slut!
Satte mig i solstolen hos mamma när jag kom hem och solade lite, sen var det dags för en klippning. Det blev ingen större skillnad, ville inte klippa det så mkt heller.. Så hon klippte bara bort det risigaste. Så nu är man fin i håret igen =)

Tänkte hälsa på hos Emelie, men hon var inte hemma.. Så då tänkte jag att jag kunde gå till Farmor =) men hon var inte heller hemma :P Så pappa kom och hämtade mig.
Och nu ska jag hem och grilla på balkongen.. Det blev ingen grillning igår, för jag hade glömt ta ut köttet ur frysen :P
SÅ jag kör på grillning idag istället =)

Nu ska jag gå hem med Santo!
Ha det så bra!

Hej då!




18 dagar kvar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0