Vissa tror..

Vissa tror att dom är bättre än andra.. Speciellt när dom har en vid sin sida som han / hon vill imponera på..
Därför blir dom kaxiga och är allmänt dumma i huvudet!
Men som jag har sagt.. Att jag tar ingen skit längre!
Jag bryr mig inte längre!
Visst.. Tycker ni om att hålla på så varsågod! Det går inte att trycka ner mig längre!
Punkt slut!


Har ätit mat hos mamma idag =) Inget slår mammas mat! hehe
Var på berget innan idag med. Trodde jag skulle frysa ihjäl! Jag kunde inte röra mina fingrar! haha! Hade bara ett par tunna vantar på mig.. Så jag får ju skylla mig själv.. =P

Jag önskar vissa en trevlig kväll! ( Ni vet vilka ni är )
Och er andra.. Har jag inget att säga till..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0