Vad gör man?

Känns som om man ger och ger men får inget tillbaka.. Känns som om man blir bortstött ibland.. Känns som om inget räcker till.. Vafan gör man då?

Kollade mitt saldo nu med, eftersom vår lön skulle ha kommit in idag.. Men det hade den inte..!!! Blir man förvånad?! NEJ! Jag ringde till Hotellet och frågade när han hade tänkt att vår lön skulle komma.. Han sa att han skulle kolla upp det tills i morgon?! Uhm.. OKej?! Man vet ju hur det blir..
Får jag den inte innan i morgon kommer jag ringa facket!
Inte första gången man fått ringa dom heller..
Jag blir så trött!!!

Nej om man kanske skulle gå och lägga sig och sova ut på sin första arbetslösa dag?
Låter som en bra ide. Ska bara skriva lite i dagboken först.. Sånt jag inte kan skriva här..

Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0