Trött och seg

Jag har sovit så dåligt i natt.. Var samma sak för nån vecka sen.. Kunde inte sova någonting..
Men jag vilade lite innan när jag kom hem.. Men jag e endå trött =P haha

Hfab ringde idag. Ska dit i morgon och prata lite med dom . Vet inte riktigt vad deras problem med saken är?
Men hoppas att de går med på det tillslut..

Skulle hem till Emelie ikväll,, men hon hr varit magsjuk, så det får bli en annan dag =)
Tycker det är kul att vi har fått upp kontakten lite igen =)

fredag i morgon..
Och jag har ingen aning vad som händer.. 
Vet iallafall att man ska jobba i morgon och det ser jag inte fram emot.. Har lägenheterna i morgon..
jag vill bara spy på jobbet just nu! Så jävla lamt!

Nej jag orkar inte skriva mer nu, ska lägga mig i soffan och vila lite ^^

Heej då!

Kommentarer
Postat av: Amanda

BAHAHAH fan du och jag kan LÄTT vinna idol!!

2009-01-08 @ 21:40:14
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0