Söndag

Idag är det söndag.. Söndag = Slappedag.
Ska packa ner lite saker idag som jag inte änvänder så det inte blir så mkt att packa sen när man ska flytta. Kan ju vara rät skönt.
Jag har lite blandade känslor när  det gäller flytten.. Men det finns både positiva saker med flytten.. Ena är att det finns badkar i den andra =) Och sen är hyran mycket mycket billigare! Det negativa är ju att den inte alls är lika fin som denna jag har nu! Och sen är den mkt mindre oxå.. 
men men det ena äverväger det andra.

usch nu blir jag lite deppig :P haha
ska se lite på tv nu, sen ska jag in och duscha.

Hoppas er helg har varit trevlig =)

hej då!

P.s
Jag kommer nog inte blogga lika mkt nu som innan, för datorn kommer inte vara hemma. men jag ska försöka att blogga så mkt jag kan!
D.s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0