Old times!

hehe jag hittade lite bilder på mitt ena usb minne =)
Lite bilder från Sarahs student och sen från Amandas och Åsas tjejkväll! De andra fotona är från blandad tid =) Med mina fina vänner =)
Jag va hemma hos Nico innan med Santo. Shino och Santo kom väldigt bra överrens nu =) Rooooligt rooooligt!
Är hemma nu. Micki har några kompisar här, Michel och hans kompis och sen mickis kompis..

Det är ju ganska uppenbart att vissa inte kommer överrens.. Och jag vill inte komma överrens med denna personen. Så är det bara! För säger man så som sas till  mig så ägnar inte jag min tid åt den perssonen. Jag har viktigare saker att ägna min tid åt! Som mina RIKTIGA vänner.

Asså jag kan inte låta bli att bli irriterad i närheten.. Kan inte vara glad.. That's it!

Ursäkta mitt irriterande inlägg..
Jag ska lugna ner mig lite nu..

njut av bilderna istället mina vänner =)

                  

Vilka underbara minnen!
Jag älskar fotot på mig och Dex när vi hänger på gallret =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

så fiiint. o va mysigt att jag fick vara med på ett hörn, fast attans slirigt asså.. men de bjuder vi på.. =) tyckte inlägget var super! pussa

2009-01-07 @ 23:01:46
Postat av: Emelie

så fiiint. o va mysigt att jag fick vara med på ett hörn, fast attans slirigt asså.. men de bjuder vi på.. =) tyckte inlägget var super! pussa

2009-01-07 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0