massa bak =)

Ikväll är det massa bak som gäller! Mamma och Sarah kommer sen och ska hjälpa mig att baka bullar =)
Jag skulle börjat med att baka annanaspaj nu, men äggen är hos mamma så det sket sig :P haha

Jag hade en sån skum dröm inatt! Det gjorde så ont i bröstet när jag vaknade..
Jag drömde att jag skrev med Micki på msn.. Och sen så gick han på toa, men han fortsatte att skriva på msn..
Han skrev: Kan jag inte få träffa Santo när jag kommer hem? Han tycker ju mycket mer om mig än dig osv..
Och sen helt plötsligt skrev han: JAG HATAR DIG! JAG HATAR DIG! JAG HATAR DIG!!!
Det skrev han hela tiden.. 
Sen helt plötsligt va jag i samma rum som micki, och då visade det sig att det inte var Micki som hade skrivit utan det var " Per " ( säger vi, vill inte nämna hans namn.. ) som hade skrivit allt!
Jag blev så jävla ledsen! Och det gjorde så ont i bröstet när jag vaknade i morse! Jag va fortfarande ledsen när jag vaknade! Jag hatar såna drömmar! Aldrig kul när någon HATAR en... Okej det va ju bara en dröm men endå :P
Usch!
I drömmen så trodde jag ju att det va Micki som skrev det.. Men sen va det den andra personen!
Fy vilken dröm!
Undra varför jag ens drömde så?!

I morgon e det kalas med släkten, sen lite senare ska Dex bjuda mig på mat på Harrys och sen ska vi gå på bio =) Det e hennes present till mig =) Hon är så snäll min underbara vän =)

Träffade min kusin idag =) Vi fikade på Patricias jobb och snackade en massa =) Det va så kul att träffa henne igen! Det var så länge sen sist!
SÅ nu räknar jag med att du kommer på fredag Angelica =) haha


Hah! Jag hittade ett ägg i kylen! Så nu kan jag göra en annanaspaj iallafall :P Sen får jag göra den andra när mammsen och Sarisen kommer =)

Skriver kanske senare!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0