Lördag

Igår va det fest =) Sjöng en massa singstar och hade kul med mina vänner =)
Ute va ingen vidare hit.. Jag fick så fruktansvärt ont i huvudet efter att en tjej gick runt och sprutade parfym på alla som stod i kön till toan.. Så där förstördes min kväll.. Kul..
Men jag vill iallafall tacka alla mina vänner för en rolig kväll =) Det måste vi göra om snart igen =)


Idag är det en depp dag.. Jag vet inte vad det e med mig.. Kände mig lite depp igår med men det försvann sen på kvällen..
Men idag e det sjukt jobbigt! Jag vet inte vad jag ska göra.. Laga mat till mig själv och sitta óch titta på film.. Känns som om denna kvällen kommer gå väldigt segt..
På måndag ska jag in till arbetsförmedlingen och söka massa jobb.. Sen ska jag till läkaren..
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv! Jag får panik! Nu är man arbetslös! Inget jobb.. Känner paniken komma krypandes!
Tycker man lämnar in sitt CV till hur många som helst men ingen vill ha en?! Man undrar ju vad felet på en är?!
Ska jag börja plugga?!

Jag vet ingenting.. Absolut ingenting..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Var tråkigt att du fick ont i huvudet, men bra att du hade kul innan dess.. mysigt o se dig i alla fall... får ta våran date snart. massa pussa

2009-01-25 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0