Jag vill, men endå inte

Jag har så mkt inne i mitt huvud! Sånt som jag vill säga men inte riktigt vågar för jag vet vad som kommer hända och sägas.. Jag vill men endå inte.. Det känns inte bra helt enkelt..

Ska hem till mamma lite senare. Blev bjuden på lite mat =)
Alltid gott med mammas mat och sen får man ju lite sällskap.

Idag har jag och Santo legat i sängen hela tiden typ.. Kollade lite på Greek innan.
SÅ vi gick från sängen till soffan.. Både jag och Santo känner av tomheten..
Santo vill inte äta och jag bara.. Gör ingenting..

Eftersom min gamla chef får jag väl säga inte hade fyllt i mitt papper idag kunde jag inte gå till arbetsförmedlingen eftersom de måste ha det pappret. Så jag ska dit i morgon! Och fan ta han om han inte fyllt i det då! För då ska jag jävlar med gå till hotellet och be han fylla i det när jag är där. Hur svårt ska det vara att fylla i två sidor?

Jag måste verkligen avreagera mig på något snart!

Nej nu ska jag tvätta lite och plocka iordning här hemma.

Ha en bra dag!

hej då!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackarna! men de är tur att ni har varandra! =)

2009-01-26 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0