Fullt upp!

Idag har jag haft fullt upp!
Började dagen med en arbetsintervju! Tyckte det gick hur bra som helst! Får svar i morgon om man får det eller inte! Hoppas hoppas jag får det!! =)
Sen efter intervjun så gick jag hem till mammsen och väckte henne och åt frukost tillsammans med henne =)
Efter det åkte vi in till stan och fixade lite på banken och sen gick vi runt lite.. Eftersom mamma går på kryckor nu, gick vi ganska sakta.. Och jag gick i ett par skor som jag håller på att gå in.. Och de är hägklackade.. Jag hade så ont i fötterna sen :P
Mamma klippte sig oxå.. Och när jag satt där inne och väntade på henne kom Linda från jobbet in =) Det va kul att träffa henne och prata lite =) Sen så kom Amanda och Åsa in oxå. haha
Jag och mamma gick sen till espresso bar och åt kycklingsallad, sen åkte vi till Eurostorp. Köpte ett par nya örhänge =) Mina andra har försvunnit.. ( slarvig som man är )
Sen åkte vi hem till Åsa och Amanda och drack kaffe.

Har typ bara precis kommit hem.

Nej nu ska jag nog ta mig en kopp te och käka lite knäckebröd ^^ ( jag ska äta för dig med Nico ^^ )

Ha det så bra!

Längtar tills i morgon =) Då kommer mysen ♥
Nu längtar man till varje fredag och hatar varje söndag mer än innan =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah! gör de! =)

2009-01-29 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0