Back at work...

Fy fan säger jag bara! Hurmkt som helst på jobbet idag! Fick spara en massa för vi hade aldrig blivit klara annars!
Så nu jobbar man bara fram till den 23:dje sen är man arbetslös.. fast jag kanske har ett annat på g =)

Efter jobbet åkte jag hem till Nico lite och pratade en massa! Känns så skönt att man har någon man kan prata med som förstår =)
Vi drack lite te och åt knäckebröd med ost =) Yummie!!

Hahaha jag va ute lite med Shino ( Hennes hund ) Och så skulle jag låta han gå på en isfläck.. Och det gjorde han.. Sen så skulle klantskallen själv gå på isen.. Men jag såg inte att det var lite djupt, så när jag står i mitten så spricker hela pölen! hahah
Typiskt mig =P

Sitter och väntar på ett samtal från HFAB nu.. Men dom ringer ju fan aldrig! Har snart väntat i 40 minuter..
Om det finns något jag inte gillar så är det att vänta.. Man blir så rastlös. Eller om man ska hämta någon med bilen.. Och personen / personerna inte kommer vid tiden som är bestämd.. Hahah då vill man inte åka med mig sen :P Jag kan bli förbannad! hahah
Men vem fasen tycker om att sitta och vänta?

Ska kanske gå på ön senare.. Men det beror på när micki kommer med bilen.. För är det för mörk så går jag absolut inte där! haha
Mörkrädd som man är! Usch!

Hmm..
Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag kan inte gå in och duscha för då kanske dom ringer.. Och jag kan inte ringa ett annat samtal heller för då kanske jag missar hon som ska ringa.. Och det finns inget roligt på tv heller..

Äh, jag får väl spela harpan eller något sålänge..

Kommentarer
Postat av: Emelie

ooo harpan låter helt fantastiskt ju.. =)

2009-01-07 @ 16:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0