Åhhh

Jag vet inte vad jag ska göra! Det bara kryper inom mig! Blir snart galen!

Var själv på jobbet idag,, men det gick ganska bra. tog bara rummen som behövdes stäas, ombädden får vänta tills i morgon.

Åh jag är så glad att min mys kommer hem i helgen =) Det har bara gått några dagar men jag saknar han så enormt! ^^
Tror Santo saknar han med.. Han bara ligger och sover och vill inte göra något.. =( Stackare.. Men husse kommer snart hem igen =)

Ska ut med Santo nu, kanske åker hem till moster en stund.. Får se hur  jag gör.
Köpte en ny mobil igå förresten! En C905! 8,1 megapixel! Det ni! haha Nu behöver jag ingen digitalkamera =P
Det e naaaaajs!

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0