13 dagar kvar!

Idag har jag jobbat.. Inte så jäkla roligt där längre! Men jag och Nico gör arbetsdagen mycket roligare! =)
babblar och flamsar hela tiden! haha
Efter jobbet  åkte jag hem och sen stack jag och micki till skatteverket och sedan till HFAB.

Sen har jag varit på eurostorp med mamma och Sarah, vi gick runt och kollade på kläder =) jag fick en jätte fin tröja av mamma som jag ska få när jag fyller år om 13 dagar =)
Lägger upp bild på den sen när jag fått den! Den e sjukt snygg iallafall! =)
Vi fikade lite oxå =) Något som vi alltid gör när vi är där! hehe

I denna coola presentlåda ligger min tröja! Lääängtar tills jag ska få den =)
Sen har vi mamma på bild två, Sarah på bild tre som inte vill vara med och sen jag på bild fyra!
Jag drack en vanilla latte =)

       


I morgon är det mkt att göra.
Men som tur är så ska pappa hjälpa till lite med körningen och sånt =)

Tittade på Let¨s dance innan =)
Roligt folk som är med där måste jag säga.. haha! Fick mig några skratt..
Specellt när han boxaren dansade! haha och Hasse Aro =P Morgan va oxå duktig =)

Nej nu ska jag kolla runt lite på blocket!

Ha det najs!

Tjillivippen!


Kommentarer
Postat av: nicolina

hehe, ja de gör vi!

2009-01-10 @ 16:43:36
URL: http://leeelooo.blogg.se/
Postat av: Amanda

ska du flytta imon???eller vad händer hehe.. :P

2009-01-10 @ 17:35:25
URL: http://amandapanda.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0