Zombie..

På måndagar när jag vaknar så vill jag bara dra täcket över huvudet och sova enda fram tills på fredag!
Jag måste hela tiden hålla mig sysselsatt för att inte omvandlas till en zombie som bara går runt och stirrar..
Sån e Santo nu förresten.. I morse satt han vid balkongen och tittade ut.. Säkert i över en timme.. Stackare.. =( 
I morgon ska jag nog sova länge =P
Om man får för grannarna!! I morse när jag somnat om vid åtta vaknar jag vid kvart över av att ungen sjunger BLINKA LILLA STJÄRNA!!!?! i en mikrofon! Sen är det igång! Massa stampande i golvet och massa skrik! Polisen va där i fredags, och det har väl blivit lite lugnare.. Men inte på kvällarna.. Klockan tolv på natten e ungen i full gång! Jag får panik!

Jag ska nog lägga upp lite bilder på bloggen..
Får se om datorn klarar det ^^ Har fått låna en dator av Dex, men den e ju inte den snabbaste :P haha
Önska mig lycka till!

Hörs i morgon!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0