Vad är det som händer..??

Det är något fel med mig.. Jag svimmade inne på toan innan. Är alldeles skakig i hela kroppen och snurrig ibland..
Vafan är det som händer?!
Jag va likadan igår! Men då svimmade jag inte..
Kanske borde ta och kolla upp det..?

Usch jag sitter alldeles ensam i lägenheten nu med alla mina 14 lådor ^^
Skulle lämnat datorn o det hos dex idag, men jag gör det i morgon istället, så man har något att göra ikväll ..
Missade Let´s dance oxå.. Men det gör inget.. Jag ville inte se det utan dig endå.. Det är inte samma sak att se det själv som med dig..

Sova på soffan inatt med.. Roooooligt :P eller inte! haha
Har skruvat isär sängen nu så det e därför..

Jag har en känsla av att jag inte kommer att trivas i den lägenheten.. =(
Kommer sakna så mycket här.. USch va jobbigt...

Nä jag tror faktiskt att jag ska fortsätta att plocka ner lite små skit.. Så man slipper göra det i morgon.
Det kommer säkert att ta hela dagen i  morgon..


*suckar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0