Tisdag!

Vaknade med enorma magsmärtor i morse! Kunde inte somna om! Bara låg och vred på mig i sängen.. Men Santo han sov så gott jämte mig ^^
Gick upp vid tio och gjorde mig ordning för dagen. Åkte och hämtade mina tapeter vid tolv och sen åkte jag hem till mamma o pappa och käkade frallor med Sarah =)
Sen lite senare så åkte vi och klippte oss =) Vi blev väldans najsiga i håret. Sen köpte jag även ny hårfärg.. Min utväxt börjar närma sig ganska rejält nu =P hehe
Har även slipat och målat väggarna där hemma idag =) Tycker faktiskt att jag är riktigt duktig! haha

Nu har jag precis varit och käkat pizza med The one and only... AMANDA =D Alltid lika roligt att vara med henne! Kan verkligen prata om allt! =)
Snart ska jag hem och färga mitt hår..

Jag har massor att göra i morgon!
Ska upp tidigt eftersom jag ska köra Sarah till arbetsförmedligen vid kvart i tio, och sen ska jag hem och fortsätta där hemma! Tapeterna åker upp i morgon!!!!! Jag är så glad!! Det kommer bli så snajsigt så!!
Sen ska jag till Trönninge vid tre tiden.. Så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt där hemma.. Men det fixar nog sig! Jag har iallafall en deadline! Innan fredag ska tapeterna vara uppe! För på fredag hinner jag inte med att tapetsera! För då är det FEST hos Dex! =)

Nej nu ska jag hem och färga håret och slipa och kanske måla ^^





Är det någon mer än jag som totalt har missat att det är Semle dagen idag!? =S


Kommentarer
Postat av: Amanda

glad semledag!! :P

2009-02-24 @ 23:14:22
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0