Tar nya tag

Nu tar jag nya tag! Jag ska bli en bättre människa! En friskare och sundare människa som bara bryr mig om mig själv!
Jag va ute och sprang en liten runda idag.. Ganska kallt var det, men jag sprang =)
Sen har jag varit på HFAB och valt tapeter som jag ska tapetsera om med hemma. Det kommer bli så jävla snyggt! Ska ha en fondvägg oxå! Lägenheten kommer bli hur snygg som helst sen när jag är klar! Ska måla taket oxå. Tänkte ta bort alla jävla lister som sitter i taket och på väggarna ikväll.. Även spackla igen alla hålen. Ibland överträffar jag mig själv med hur händig jag kan vara ^^
Ja just det! Tack så mycket för hjälpen idag Amanda och för att du ville följa med mig =)

Har precis kommit hem till mamma nu, körde min syster till Oskarström innan. Fy fasen va halt det var på vägen! Jag satt på hel spänn hela tiden! Men jag kom hem hel iallafall.
Mamma ska följa med mig sen när jag ska hämta henne för då är det ju mkt mörkare och läskigare att köra ^^

Jag ska ta lite bilder på lägenheten sen innan jag börjar renovera så får ni se före och efterbilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0