Ta ansvar

Det finns vissa som verkligen inte kan ta sitt ansvar. Som tar vatten över huvudet.. Och det är synd.. Tänk igenom saker först och skit inte bara i det! Kan bli så irriterad på vissa människor här i världen ibland!

Har typ kommit hem från mamma precis.. hehe
Va där och åt lite middag innan och sen blev det att vi fastnade vid tvn. Kollade lite på Top model.. Blev lite sur för att Elina lr vad hon nu heter fick stanna kvar! Usch jag tycker inte om henne!
Hon tycker att det är respektabelt att vara prostituerad?! Var finns respekten nånstans i det "yrket"?!
Det är verkligen det lägsta man kan sjunka.. Jag är emot det.. Sen finns det säkert såna som håller med henne och tycker inte att det e nåt fel med det.. Men att säga att det e respektabelt?! Nej det e fel!

Kollade även på Victoria Silvsteds serie. Hon är så jäkla snygg! Hennes läppar ser lite skumma ut ibland, men hon har verkligen ett vackert utseende.
Det måste vara jobbigt med så mkt fotografer runt sig hela tiden! Jag hade fått panik! =P
Men tänkt att leva i den lyxen endå =P hehe

Nej nu ska jag lägga mig. Ska på möte i morgon vid kvart över ett.
Ha det så bra så hörs vi i morgon.. Eller det blir ju idag =P

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0