Söndag

Idag har jag inte gjort så mkt.. Var hos föräldrarna innan idag för pappa skulle kolla lite på bilen.. Som tydligen läcker in en massa vatten!? Men vi kunde inte hitta vart det kom ifrån.. :S
Igår så va jag bara hemma med Micki och tog det lugnt med godis och läsk =)
Och i fredags blev det impuls utgång! Ringde Amanda och frågade om vi skulle gå ut. Så jag stack dit och så satt vi där en stund sen gick vi till stan. Dex kom oxå hem till amanda. Tog lite bilder som kommer senare i inlägget.

Usch i morgon har jag en massa att göra!
Började packa lite smått i en liten kartong innan, men det va så jävla tråkigt så nu står den bara där! haha

Hemma hos Amanda klädde vi ut oss lite och tog lite foton ^^

       

Efter kvällen ute va slut så blev det givietvis McDonalds där man köpte lite Cheesburgers =D



Nu ska jag se på tv!

Hej då!
 

Kommentarer
Postat av: ääääämanda

haha det va en bra kväll i alla fall!! hur vet man det jo det slutar alltid med cheeseburgers.. :P

försökte snacka med dig på msn men internet krnglar tror jag ...

så god natt!



kramar

2009-02-10 @ 23:28:48
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0