Renoveringen är i full gång

Herregud säger jag bara! 4 lager tapet är det under den jag hade! Skit jobbigt! Man kan bara dra bort allting! Behöver inte ens ta i! Riktigt dåligt gjort var det iallafall!
Men jag hade pappa till hjälp, så jag har inte så mkt mer att ta bort nu. Ska bara spackla och slipa lite på väggarna. Och sen är det taket som ska målas och sen e det tapeterna som ska upp! Sen är jag klar! =) Går nog ganska snabbt om man har lite hjälp! hehe

Sitter och rensar lite bland alla mina miljoner foton jag har på mammas o pappas dator! haha finns väldigt många roliga bilder som man kan skratta åt hur länge som helst! Vilka minnen som kommer upp! haha
Lägger nog upp några lite senare.

Ska äta kina mat sen här hos föräldrarna =) Det var så länge sen man åt det nu! VI ska beställa från House Ming! Dom har så jävla god mat!

Åhh så hungrig jag blev nu!! =P

Vill tacka mina vänner för att ni finns här för mig och tänker på mig =) Det värmer så mycket om mitt hjärta ♥ Fick ett fint gästboksinlägg på Facebook innan som värmde så mycket =) Tack!
Massor av pussar och kramar till er!


Nej nu ska jag fortsätta att rensa!
Kommer tillbaka med lite bilder sen!

Bye bye



Jag saknar dig så mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0