Onsdag!

Idag gäller det! Idag börjar jag med tapetseringen! Jag är så lycklig!!! =)

Men annars är jag förbannad! Jag har inte fått hela min slut lön från hotellet! Jag har inte fått min semester ersättning över huvudtaget som jag ska ha! Jag har fortfarande 15 dagar kvar och dom har jag inte fått pengar för! Och sen är det massa annat! Han säger just nu att hans löne programm har kraschat så vi kan inte få våra lönelappar! HAHA Säger jag bara! Det säger han bara för att det e nåt fuffens på gång! Vi vet hur vår gamla chef funkar! Men jag ska vara på honom! Jag tänker inte ge mig! RIngde facket innan och han räknade ut att detta handlar om 20 000 innan skatt som jag ska ha!
Han tror att han kan smita undan! No fucking way!


Nej nu är jag alldeles flr irriterad för att skriva :P


Skriver nog lite senare.


Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0