Jag är så trött på detta nu

Jag har faktiskt inte krafter kvar längre.. Jag vill bara att allt ska bli som innan, men det är inte så lätt.. För hur man än gör så kommer man tillbaka till ruta ett..
Jag tar eget ansvar, jag är självständig, jag gör precis vad jag vill.. Jag har för fan tapetserat hela min jävla skit lägenhet! Vad kallar du det!? Jag har gjort något alldeles själv! Utan att göra som någon annan vill! Och endå är det som det är!?! VAFAN SKA JAG GÖRA?!
Vad gör jag för fel?
Jag ställer mig framför spegeln varje dag och vill säga att jag ska klara denna dagen, att jag är en fin människa som förtjänar den bästa..
Men jag kan inte säga det!

Det har kommit till en gräns nu där jag måste ta  mig i nacken och rycka upp mig innan det kommer att gå för långt.. Som jag är rädd för att det kommer att göra snart! Jag måste stå på mig mer och sätta mer krav!



Jag vill bara vara glad och lycklig.. Alla förtjänar det..
Även jag..?




Kommentarer
Postat av: Gerry

Klart att du förtjänar lite lycka =)



kram

2009-03-01 @ 13:38:45
Postat av: nicolina

absolut!!! du förtjänar allt gott som finns!!!!

2009-03-01 @ 14:01:42
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0