Härmgris!

Haha det e lite roligt att se när andra gör som jag.
Varje gång jag går in på internet finns det en rad bloggar jag alltid besöker.. typ sju stycken eller något.. Och det finns en tjej som jag "känner" som skapade sin blogg lite efter mig.
Sen en tid tillbaka skrev jag datumen på bloggen när jag inte visste vad jag skulle ha för rubrik.. Te.x  090209
Och sen första dagen jag skrev så har denna tjejen gjort precis likadant.. Och det är ju inte första gången hon gör likadant som jag. Hon skriver sin blogg på samma sätt osv..  Orkar inte rabbla upp allt =P
Lite roligt! haha Vissa har ingen fantasi ^^
Eller så har jag en beundrare?!  =P

Va på skatteverket och hos polisen idag, och sen på arbetsförmedlingen i nån timme! haha
Jag skulle prata lite med dom och Sarah skulle skriva in sig.
Det var meningen att vi skulle fika hemma hos mig sen med semlor, men klockan lev så mkt så vi tar det i morgon istället.
Sen träffade jag min kära kusin oxå en liten stund i stan.  Alltid lika roligt =) Vi satt och snackade lite med Patricia och Debbie..
Sen fick Angelica bråttom! För Fredrik Ljungberg va vid MQ! HAhaha
Hon är så rolig :P

Nej nu ska jag titta lite på Cops och sen ska det ätas Kebab i pitabröd =D YUMMIE!

Bye bye
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0