Fy tusan!

Känns som om man aldrig kommer bli klar där hemma! Igår så spacklade vi och höll på en massa! Och idag när jag skulle slipa så hade spacklet spruckit och man kunde dra bort massa rester! Så nu har jag en hel betongvägg där hemma! Deppig blir man! Hur jävla roligt är det lixom?!
Så jag fick ställa mig och dra loss en massa och slipa en massa idag.. IGEN!
Men jag ska fasen bli klar tills på fredag! Om jag så ska jobba 24h om dygnet så ska jag bli klar!
I morgon hämtar jag tapeterna! =)
Sen ska jag åka till Trönninge och gå ut och gå med Katta och barnen och Santo =) Sen efter det ska jag nog hem och tapetsera eller något! Om allt blir klart idag dvs.. =P
När jag kommer hem senare ska jag spackla och sen slipa när det torkat, och sen efter det ska jag måla klister på väggarna ^^ Det är full rulle där hemma. haha
Amanda skulle nog komma och hjälpa till lite i morgon =) Hon är så snäll som vill hjälpa till =) hihi ♥

Ska alldeles strax äta mat hos mamma.. Hon skulle laga min favorit och då kunde jag inte säga nej! Det blir Mammas spagetti och köttfärsås med rostad lök vid sidan om! Yummie! =) Men jag kan inte äta så mkt rostade lök då jag är allergisk =(
Här är allt jag är allergisk mot :

Äppel
Päron

Kiwi
Banan
Melon
Nötter
Lök
Hästar
Katter

Pollen


Tror nog att det var allt =P haha
Kiwi har jag inte ätit sen jag gick på lågstadiet då vi hade något som hette stök i kök. Där gjorde vi fruktsallad med kiwi i och mina ögon svullnade upp så mkt att jag inte såg någonting! Mina kompisar fick leda mig hela vägen hem! HAHAHA
Äppel är jag ganska allergisk mot oxå, men kan äta det om det har varit i ugnen. Såsom Äppelpaj/ kaka osv. Hästar och hö är jag extremt allergisk mot! Får svårt att andas och kli i ögonen.. Usch!

Skriver kanske lite senare annars återkommer jag i morgon!



( Låt er inte luras av bilden.. Jag kan inte laga mat! Haha )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: HAHA Hon är härlig!

2009-02-23 @ 20:40:34
URL: http://whatsup.blogg.se/
Postat av: Amanda

vi kommer bli klara!! det måste vi!! annars får du skylla på mig att du har betong väggar.. :P ett steg i taget!!



kram

2009-02-23 @ 23:39:18
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Emelie

De kommer jag ihåg, de med kiwin, de var hemskt, men du såg för jävla rolig ut! =) ska bli kul o se lägenheten om du blir klar någon gång med allt ståhej! ;) pussa

2009-02-24 @ 10:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0