Full rulle!

Idag har jag hållt på där hemma hela dagen! Slipat. spacklat och målat!
Amanda var snäll och hjälpte mig oxå! =) Vi rev av nästan hela tapeten på den sidan där jag ska ha fondväggen! Det var hur dåligt gjort som helst av de som har tapetserat där innan! Jag drog av en meter tapeter! Utan att ta i! Men det kommer bli bra gjort sen när jag är klar! Jag och Amanda målade taket idag oxå. Hon rollade och jag målade alla kanterna! Så nu är taket väldigt vitt och fint! Vi är ett bra team =) hehe
Känns som om vi kommer bli klara innan fredag =) Jag hoppas verkligen det!
Får ju tapeterna på tisdag. Så om man fixar allt i morgon med att slipa och att spackla så kan man tapetsera ¨på tisdag eftermiddag eller på onsdag! Och då kommer förmodligen vi vara klara på fredag =)!!

Jag har sovit så dåligt inatt med! Drömt såna dumma drömmar och vaknat hela tiden! Vaknade först vid sju och sen gick det kanske en timme sen vaknade jag igen.. Jobbigt!

Det är något med Santo oxå.. Han vägrar äta!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Han måste ju äta! Tror inte att han är sjuk heller för han är ju pigg och så annars.. Jag får sitta och mata honom tills han börjar äta.. Men han går inte och äter själv.. Bara när jag kommer och matar honom.. Hmm..?

Fick ett fint sms igår som gjorde mig så glad! En värmande känsla for genom hela kroppen och ett litet ljus tändes ♥
Men jag ska inte göra som jag brukar.. Att ta ut lyckan i förskott.. För då går det bara åt helvete med allt!


Nej nu ska jag följa med Caroline in på Hemmakväll och sen får jag se om jag åker hem eller vad jag gör..
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Tack igen Amanda för hjälpen! ♥





Kommentarer
Postat av: amanda

anytime cuz!!



xxAmanda

2009-02-22 @ 22:56:42
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0