En trevlig dag

Idag har varit en trevlig dag =)
Det gick jätte bra på mötet och jag börjar jobba nästa vecka =)

Har även fått tid för besiktningen! Dom kommer nästa vecka så på lördag nästa vecka flyttar jag =) 
Lite senare på eftermiddagen åkte jag hem och hämtade Santo och sen åkte jag, mamma och Sarah till Eurostorp.
Handlade lite ingredienser tills i morgon kväll =) Det kommer bli så mysigt!!
Sen ska jag även börja packa lite smått i morgon oxå, sånt som jag inte använder mig så mkt av i lägenheten. Så blir det inte så mkt när jag ska flytta =)
Det känns som om  man åker upp för backen just nu! Och inte nerför som man gjort ett tag nu! Känner mig mer glad och lycklig!

Nej nu ska jag ta en portion potatismos och biffar =) Är hemma hos mamma idag igen.. hehe
Hänger här ganska mkt just nu :P Så tråkigt att vara ensam hemma.. Speciellt när det inte finns nåt bra på tv =P

Förrstens.. Vem tror ni vinner Top model?
Jag hoppas på Sam eller hon som åkte skridskor! ( kommer inte ihåg vad hon heter ) '


Denna bilden bjuder jag på :P




Kommentarer
Postat av: nicolina

Upp för backen!!! De är du värd!!!

2009-02-05 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0