ÄNTLIGEN!

Skulle egentligen gjort klart allt i helgen, men jag kunde inte vänta ^^ haha så jag började med att tapetsera igår! Den bruna blev hur snygg som helst! Jag är så jävla stolt över mig själv så det finns inte!! Haha
Fondväggen blev grymt snygg den oxå!
Men... Klantig och osmidig som jag är så klantade jag till det på vissa ställen uppe vid taket så jag var tvungen att åka och köpa en bård eller hur det nu stavas, för att täcka skarvarna :P
Och jag kan inte ha den bården på fondväggen för det ser förjävligt ut..! Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra vid kanterna på fondväggen.. Hmm..?
Iallafall.. Ska ta lite bilder i morgon så ni får se hur det ser ut =) Lite före och efter bilder =)


Ett STROR Grattis till min underbara älskade bästaste vän Diana Tschander a.k.a Dex som fyller år idag!
I morgon ska vi festa röven av oss! =)





Jag kanske skriver i morgon, får se om jag hinner med det..

Bye bye!








Haha du är så pinsam! Kom med något eget istället för att härma mig hela tiden! När ska du växa upp!? Vissa har ingen fantasi..

Kommentarer
Postat av: Amanda

FÖRLÅÅÅÅÅT!!!! jag vet att jag skulle hjälpa dig med tapetseringen men höll ju på med vårat eget! du fattar inte hur ledsen jag är!! jag ska göra upp för det!... jag bjuder dig på middag istället!! usch hatar mig själv förlåt,förlåt, förlåt!!



försökte ringa dig idag men fick inte tag på dig!.. jag provar igen imon! (fredag)

2009-02-26 @ 22:58:00
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Dexter

naah...tack så mycket vännen =)

ska bli så kul imon...haha du ska bli så full!

2009-02-26 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0