090205

Idag fick man äntligen sova ut! Inget bankande i golvet och inget borrande i väggarna!
Förstår ni hur skänt det kändes! Det var skönt att sova ut ordentligt nu, eftersom man ska på upplärning idag =) DÅ måste man vara pigg och utvilad!

Innan när jag var i hundgården med Santo satt jag och tänkte..
Tänkte på den kvällen då jag blev kallad falsk och att man aldrig kan lita på mig mer för att jag frågade M en sak som jag blev så ledsen för.. Vad var det för fel jag gjorde som fick såna ord slängda i ansiktet?
Jag är ingen falsk person! Verkligen inte! Och jag säger inte saker vidare som jag inte får säga vidare! Men saken är den att du sa aldrig det till mig.. Och jag blev ledsen när jag fick höra det och frågade då M om han visste att hon sagt så..? Va e felet med det?! Om man är ledsen och vill prata om nåt så självklart pratar man om det med nån som finns där vid ens sida?
Och nu är du sur på mig?! För att du kallade mig såna saker? Eller vad är problemet?

Jag kan inte släppa det.. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på det..
( Okej jag får skylla mig själv som tänker tillbaka =P Men endå )

Nu till nåt annat..
Tess.. Det kan ta ett tag innan man får erbjudande från HAFB. Jag va medlem där i två år innan jag fick något. Men det brukar gå snabbare om du söker med någon mer.. Tex Danijel. För när jag och Micki sökte ihop så fick vi ganska snabbt tag i denna lägenheten jag har idag.
Men det är helt olika. Ju mer poäng man har desto snabbare går det =)

Emelie..
Tack så mycket =)
Ja det tycker jag att vi ska göra. Det har gått alldeles för lång tid nu =P
Vad söta Alfons och Albin är =)

Nej nu ska jag dammsuga lite sen ska jag duscha och sen är det full fart till upplärningen =)
Önska mig lycka till =)

Hej så länge!

Här är mitt nya köksbord förresten som jag skulle lägga upp en bild på för länge sen :P



Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fint köksbord! =) o tack för att du sa att alfons o albin är söta! =) de är mitt nöje på jobbet när de är lugnt att läsa din blogg! så tack för att du är så duktig på att uppdatera! =) pussa

2009-02-05 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0