Vissa vet inte vart gränsen går..

Och sånt gör mig så jävl sur så det finns inte!
När folk beter sig så jävla illa mot andra och säger elaka saker och skiter fullstänidgt i hur andra känner sig! Sånt gör mig pissed off! Jag trodde att man hade fått ta allt sån skit när man gick i skolan bland alla som hade mobbing som hobby. Men icke! Utan här fortsätter det bland vuxet folk..! Om man nu ens kan kalla vissa vuxna. Jag är så jävla förbannad! Hur kan man ens behandla en annan människa på det viset som vissa gör? Och ni bryr er inte ett skit i konsekvenserna?!
"jag skiter väl i vilket" "Och?!" " du är så jävla jobbig" "Hur orkar du med dig själv"  " Bry dig inte"
Ska jag fortsätta? Nej jag tror ni förstår vad jag vill komma fram till!
Här försöker man hjälpa människor man bryr sig om och man får fan bara skit tillbaka! Och jag börjar bli jävligt less på detta nu! Man ger och man ger men får inte något tillbaka.. Hur kul är det i längden egentligen?
Jag tänker inte ta mer skit nu! Jag tänker fan inte göra det!
Nu får det vara nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0