Otacksam!

Det finns så många otacksamma människor här i världen! Man ställer upp så mkt och gör saker och man får bara skit tillbaka! Egoistiska idioter!
Jag kan tyvärr inte skriva ner vad detta handlar om i bloggen, för jag vet inte om personen jag irriterar mig på läser mig blogg..? Vill inte ta några risker.
Men jag tcker synd om personen det drabbar, och det sa jag till denna innan. Jag önskar att jag kunde hjälpa till på något sätt.. Jobbig situation..

Idag på jobbet har det varit fullt ös heeeela dagen! Först åkte jag och Eva till Harplinge, sen till Fiskaregatan ( BUP ) Och när vi kom dit.. Ja.. Då bröt helvetet loss! Det fanns inget material i städskåpen, det var skitit som fan, schemat stämde inte med märkningarna på dörrarna osv osv! Efter fiskaregatan skulle vi till borgen och köra maskin och sedan tillbaka till sjukhuset! Och när vi kom upp dit.. Ja då skulle vi till it enheten! Fy fan va trötta vi var i slutet där! Och i morgon kommer det bli ännu värre! Men som tur är så jobbar jag med Eva och då blir allt mkt roligare!
En sak som jag stör mig på, på jobbet är att det lovas saker och sen ändras det och allt är så himla hemligt!
Som ett ex.. Två stycken ska gå på mamma ledighet nu och det blir två lediga tjänster. När jag frågade om när de tjänsterna skulle komma ut lovades jag att jag skulle få reda på det! Och sen idag på lunchen.. Ja då får jag reda på att tjänsterna redan har tillsatts?! Så jävla fittigt rent ut sagt! Jag blev fan förbannad!
Jag gick och ifrågasatte detta och fick svaret att tjänsterna tillsatts av dom som går i poolen för de har inte råd att ge tjänsterna till någon annan!? Man blir fan förbannad!
Sen är det så jävla mkt gnäll! Jag kommer explodera snart! Det finns två stycken som är extrema! När dom kommer ner på lunch och sätter sig vid bordet där jag sitter, slänger man i sig maten för att slippa höra deras jävla kärring gnäll! Det är ganska tjatigt att höra tjat dag in och dag ut!


Kanske dags att göra något åt allt snart?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0