Hej hej hej, hemskt mkt hej!

Detta inlägget kommer inte bli lika surt som det jag skrev sist :P
Har lugnat ner mig nu! haha
Nu är det bara tre dagar kvar tills julafton.. Och jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp.. haha!
Jag, mamma, Micki, Sarah och Caroline ska åka till Ullared på onsdag och handla allt i sista minuten! *skrattar* Tror aldrig att jag har varit såhär sent ute med julklapparna som jag är i år :P Men men!

Jobbet flyter på som vanligt.. Är dock lite tråkigt där borta nu när jag är alldeles själv..
Men jag har lyckats att få igång en radio så det blir inte så tyst som det varit innan. Ganska läskigt att sitta i en tyst källare alldeles själv.. :P

Har betalat mina räkningar nu oxå.. Mindre kul :P haha

Nej nu ska jag gå en runda med Santo och sen ska jag hem och värma mig under en filt med lite ljus runt omkring.

Ha en bra dag!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni har det trevligt på g-kås idag och att det inte är mycket folk där idag :) Jobbet jag fickva som personlig assistent :) Ha en riktigt God Jul Cissi <3

2009-12-23 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0