Gott nytt år!

Gott nytt år på er i förskott. Kommer antagligen inte skriva i morgon så jag passar på att säga det till er nu istället..
Jobbat sista dagen för detta året idag! Gick ganska bra, försov mig dock i morse, men det förstörde inte så mkt som det brukar göra när jag vaknar :P
I morgon ska vi hem till The Sörums och fora nyår för andra året i rad! Det ska bli så jäkla roligt! They know how to parteeeey! :D haha Sen ska jag ha min klänning som jag fick sydd i Thailand! :D Längtar!

Igår fikade jag, Micki och mamma på Eurostorp. Sen va jag och Micki hemma hos Therese Och Danne på kvällen och drack kaffe och babblade en massa! Himla mysigt!
Sen efter nån timme så gick jag och Micki hem och kollade på Hitta Nemo! =)


Nej nu ska jag fika med mamms och sen ska jag hem till mysarna! ( Micki oc Santo )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0