Får man..?

Får man bete sig hur man vill?
Får man säga vad man vill?
Får man göra vad man vill?

Ja det får man, men det finns en gräns på hur man beter sig, vad man säger och vad man gör.. ( om man är medmänniska och tänker längre än näsan räcker..)
Visst man får göra allt det jag skrev där uppe, men jag menar.. Ibland får man tänka lite på hur det kommer att låta kanske?
Jag kan vara sån ibland att jag pratar innan jag tänker. Men det är inte saker som sårar människor runt omkring mig. Det är mest dumma saker.. Såna saker som om man tänker en gång till så fattar jag det :P
Människor som säger elaka saker till andra människor är ledsamt.
Jag säger inte att detta handlar om mig just nu, för jag är inte ensam i denna världen. Jag blir så ledsen på människor som sårar andra.. Det gör ont i mig att se ledsna och deppiga människor runt mig. Jag vill hjälpa till så mkt jag kan och finnas för dom.
Jag är en person som vill hjälpa andra mer än mig själv, ibland bryr jag mig för mkt . Och det är min stora svaghet ibland.. Men jag vill inte ändra på min personlighet. Jag är som jag är och kommer alltid att vara det.

Nu ska jag gå hem till min lilla kille ( Santo ) och gosa..
Det tycks bli fredagsmys på egen hand idag.. Får väl kolla en film eller något med Santo ^^

Snart ska jag och mamma hem till The Sörums och träffa Ben och Dannie =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0