10 dagar kvar till julafton!

Idag är det tio dagar kvar tills självaste julafton! Och jag har inte köpt en enda julklapp ännu! haha!
Jag och mamma ska åka till Ullared den 22 och handla allt som ska handlas! Får hålla tummarna att det inte är så mkt folk där då som man har sett på tv idag! Det är ju sjukt hur man kan stå i en kö som sträcker sig 1 kilometer!

Nej nu ska jag se på Eight Below! Har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den! Den är verklighetsbaserad oxå!
Kommer på kanal nio nu!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller tummarna för er den 22, risken är ju tyvärr stor att de är mycket folk.. men ni kan ju hålla låda o skoja i kön så kommer tiden gå jätte fort. :D

2009-12-15 @ 12:16:24
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0